هتل داریوش کیش ، با شکوه ترین هتل در جزیره زیبای کیش
نوشته شده توسط : gheirati

از زیبا ترین و باشکوه ترین هتل های جزیره کیش می توان از هتل داریوش کیش نام برد. این هتل که یک هتل پنج ستاره است مربوط به دوره هخامنشی می باشد. هتل داریوش کیش نیز به دلیل معماری بی نظیر خود که برگرفته از تخت جمشید است، نشان دهنده فرهنگ و تمدن ایران باستان می باشد. هتل داریوش به دلیل نزدیکی به ساحل شرقی جزیره دسترسی بسیار راحتی به برخی مراکز خرید و جاذبه های گردشگری همچون پارک ساحلی مرجان، پلاژ ساحلی بانوان، مراکز خرید مروارید، مرجان و... را دارد.

لابی هتل داریوش

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل داریوش کیش

ساختمان هتل پنج ستاره داریوش کیش در سه طبقه بنا شده است که تعداد 190 اتاق را در خود جای داده است. این اتاق ها شامل اتاق های دو تخته استاندارد که به درخواست مسافران می تواند چشم انداز رو به دریا یا رو به باغ باشد. همچنین سوئیت های لوکسی همچون سوئیت دو نفره استودیو لوکس، سوئیت دو نفره آتوسا و در نهایت سوئیت چهار نفره رویال که همگی دارای چشم اندازی رو به باغ یا دریا را دارند.  

 

مدیریت هتل داریوش کیش جهت رفاه حال مشتریان خود امکانات و خدماتی را ارائه داده است که بتواند اقامتی راحت را برای مسافران به ارمغان بیاورد. سیستم تهویه‌ مطبوع، دسترسی به اینترنت، تخت‌های استاندارد، مبلمان، تلویزیون، یخچال و... از جمله امکاناتی هستند که در اتاق های این هتل با چیدمانی بی نظیر و شیک مشاهده می شوند.  

امکانات موجود در این هتل از بروز ترین و لوکس ترین امکانات می باشند و همواره سعی بر آن است تا بتوانند یک اقامت راحت و لذت بخش را برای مسافران فراهم کنند. اینترنت پر سرعت در لابی، پارکینگ اختصاصی، ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت، انواع سالن های ورزشی، استخر روباز، باشگاه بدنسازی و... همگی امکانتی هستند که در این هتل ارائه شده اند.  

رستوران ها و کافی شاپ های موجود در هتل

این هتل پنج ستاره برای پذیرایی از مسافران امکانات متنوعی ارائه داده است. در طبقه همکف این هتل یک فضای بسیار بزرگ برای رستوران در نظر گرفته شده است. این رستوران که آپادانا نام دارد، رستورانی مجلل با بهترین سرآشپز ها با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران پاسارگاد نیز هتلی است که در کنار این رستوران قرار گرفته است که با فضای لوکس خود خاطره ای خوش و بی نظیری را برای میهمانان به یادگار می گذارد.

وجود کافی شاپ در هتل این امکان را به وجود آورده است تا مسافران بتوانند از فضای زیبا و لوکس آن برای ملاقات های کاری و دورهمی های دوستانه خود استفاده کنند.  در منوی این کافی شاپ ها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین فست فود وجود دارد که می توانند به انتخاب خود از آن ها استفاده کنند. قابل ذکر است که این هتل برای افرادی که در هتل اقامت دارند، سرویس های ویژه ای را ارائه می دهد.

با رزرو هتل داریوش می توانید اقامتی لوکس را در کنار همراهانتان تجربه کنید. همچنین با رزرو تور کیش و گشت و گذار در این جزیره،  یک سفر هیجان انگیز و بیادماندنی را بیادگار بگذارید. 





:: برچسب‌ها: رزرو هتل کیش , رزرو آنلاین هتل کیش , هتل های کیش , رزرو هتل , ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: